7 відомих та креативних слоганів українських компаній

Зміст

Український бізнес – це не лише про стійкість та мужність у складні часи. Це ще й про креативність, яка пробивається крізь будь-які виклики. Сьогодні ми хочемо поділитися з вами добіркою слоганів українських компаній, які не лише продають товари чи послуги, а й стали частиною нашого повсякденного життя, дочкою комунікації з улюбленими магазинами, закладами та сервісами.

ПриватБанк – Беремо і робимо

Слоган з’явився в межах перезапуску комунікаційної стратегії. Він чітко описує філософію та підхід до роботи банку. Він підкреслює активність, ефективність, результат, прозорість та впевненість. Цей слоган не лише вдалий з точки зору маркетингу, але й точно відображає дії банку. Втіленням цього слогану стали інноваційні послуги банку, підтримка малого та середнього бізнесу, розширення мережі відділень та вдосконалення продуктів. А також цей слоган став елементом багатьох жартів і мемів.

Monobank – Банк у телефоні

Слоган чітко описує суть цього мобільного банку. Він підкреслює головні його переваги: простоту та зручність користування банківськими послугами за допомогою смартфона. Цей слоган не лише вдалий з маркетингової точки зору, але й точно відображає те, що пропонує monobank своїм клієнтам. Також у бренду бала серія зовнішньої реклами, де, як і в ролику, обіграла слово «mono» на кшталт слова “можна”.

ROZETKA – щоразу що треба

Rozetka вже не перший рік використовує свій брендовий слоган “щоразу що треба” і навіть адаптує його під різні інформаційні приводи. “Щоразу що треба” – це не просто слоган Rozetka, це ціла філософія, яка підкреслює широкий асортимент товарів, доступні ціни, якість, зручний сервіс та швидку доставку. Цей девіз точно відображає цінності магазину та викликає позитивні асоціації у людей.

WOG – Всюди, де люди

Компанія WOG використала слоган “Всюди, де люди”, щоб в часи пандемії зробити фокус на людей. Компанія хотіла підкреслити, що WOG — це для людей і про людей. Це слоган показує доступність та зручність мережі АЗС. Він ґрунтується на ідеях близькості та стабільності.

Glovo – Везе тобі все

Ще один приклад гучного, але зрозумілого та вже впізнаваного усіма слогану від сервісу доставки Glovo. Він лаконічно та чітко відображає суть бренду. Він підкреслює широкий спектр послуг, які пропонує Glovo, а саме доставку будь-яких товарів з магазинів, ресторанів, аптек та інших закладів. Слоган “Везе тобі все” також чітко позиціонує Glovo як лідера на ринку. Він підкреслює, що Glovo може доставити будь-який товар з будь-якого місця, що робить його незамінним помічником для людей, які цінують свій час та комфорт.

Allo – Тицяй що хочеш

“Тиць” – це сам по собі брендований слоган бренду. Тиць в смартфон — покупка вже в “кишені”. Так Allo пояснював аудиторії легкість здійснення онлайн-покупок у ролику, що вийшов 4 роки тому. Так Allo пояснював аудиторії легкість здійснення онлайн-покупок. Ця коротка фраза та емоційний вислів, який підкреслює широкий асортимент товарів та доступні ціни.

Дія – Держава у смартфоні

Держава у смартфоні – це слоган, який прекрасно промотує застосунок дія, де зібрані всі потрібні документи в одному місці. Це не просто слоган, це реальність, яка вже доступна мільйонам українців. Завдяки “Дії” Україна робить значний крок у бік побудови цифрового суспільства, де державні послуги стають більш доступними, зручними та прозорими.

Слоган – це короткий, але ємний девіз, який чітко й лаконічно описує суть бренду, його цінності та позиціонування на ринку. Він відіграє важливу роль у формуванні іміджу компанії та її впізнаваності серед споживачів. Український ринок багатий на вдалі слогани, які запам’ятовуються та стають візитною карткою компаній. Слогани, що ми зібрали у цьому матеріалі, демонструють, як за допомогою короткого й лаконічного вислову можна чітко й ефективно донести до цільової аудиторії ключові меседжі бренду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *