Фальсифікат у світі парфумерії – досвід Брокард у боротьбі з підробками

Зміст

Світ парфумерії – це свого роду “алхімія”, мистецтво формування позитивних емоцій, інструмент для створення неповторної харизми. Проте цей світ має і тіньовий бік, де панує фальсифікат. Підробки не лише розчаровують покупців, але й становлять пряму загрозу для їхнього здоров’я. Для таких великих компаній, як Brocard (Брокард), боротьба з таким явищем є не просто частиною бізнес-процесу, а фундаментальним питанням довіри та репутації. Її клієнти впевнені, що купуючи в Brocard вони отримують 100% гарантію оригінальності бренду та відповідну якість, про що свідчать численні брокард відгуки на різних онлайн-платформах.

Життя в тіні підробок

Для багатьох покупців придбання парфумів часто супроводжується переживаннями щодо ризику втратити даремно кошти: придбати  підробку замість оригінального товару. Серед найбільших побоювань, про які щиро говорять люди на спеціалізованих форумах можна виділити:

  • Ризик для здоров’я: Фальсифікати можуть містити небезпечні та неперевірені хімічні речовини, які викликають алергію або опіки.
  • Розчарування від запаху: Підробка, як правило, відтворює лише деякі ноти, швидко зникає та не має багатогранності справжнього аромату.
  • Фінансова втрата: Оплата високої ціни за неякісний товар руйнує довіру до всієї індустрії.

Ці страхи стають реальністю, коли клієнти звертаються до неперевірених продавців. Навіть візуально якісна підробка здатна ввести в оману, адже деякі імітації, треба визнати, виконані на доволі високому рівні.

Спокій та впевненість з Brocard

Brocard в Україні є мережею-лідером у сегменті luxury, і саме цей статус зобов’язує компанію до абсолютної прозорості та відповідальності, як перед партнерами, так і перед клієнтами. Тому обираючи покупки в магазинах або на сайті офіційного ритейлера, покупці можуть бути спокійними та отримати впевненість, що за свої кошти придбають найкращу якість.

Така впевненість будується, зокрема, на двох речах:

По-перше, це офіційні поставки: компанія працює виключно з офіційними представниками та дистриб’юторами світових брендів (серед них Tom Ford, Kilian Paris, DKNY, Jo Malone London, DIOR, Givenchy, Guerlain, Kenzо та інші). Як наслідок, від моменту створення на фабриці до полиці магазину Brocard, продукт перебуває під постійним контролем якості.

По-друге, вагому роль грає міжнародна репутація: компанія користується довірою та співпрацює з низкою парфумерних концернів, які довіряють досвіду та сервісу Брокард в Україні. Також компанія дотримується європейських стандартів ведення бізнесу та якості, що  робить “брокард фальсифікат” несумісним поняттям. 

Клієнти знають: Brocard — це завжди про якість і оригінальність.

Досвід Brocard як посібник для покупця

Як Brocard, спираючись на свій досвід, навчає покупців не стати жертвами фальсифікату?

Замість того, щоб покладатися на загальнодоступні, часто застарілі чи неточні поради з інтернету, Brocard акцентує увагу на важливих аспектах самого продукту та місця його купівлі.

Ось кілька ключових порад, на які варто звернути увагу, що визначають оригінал:

  • Атрибути упаковки. Перш за все варто знати, що упаковка повинна мати стікер і містити українською 13 пунктів (бренд, склад, країна, термін придатності тощо) — це своєрідний “паспорт” товару, який фальсифікатори рідко відтворюють з необхідною точністю.
  • Дизайн флакону. Якість скла, симетрія, відсутність сколів та щільно прилягаюча кришка не повинні викликати сумнівів. Винятки можливі (наприклад, аромати бренду Escentric Molecules випускаються без кришечки), але їх небагато. Оригінальний флакон дає рівномірну хмару розпилення, а трубочка його розпилювача еластична і майже непомітна.
  • Аромат унікальний як ДНК. Оригінальні парфуми мають складну, багатошарову структуру, що зазвичай розкривається поступово: верхні, середні та базові ноти. Підробка часто є «пласкою» і швидко зникає, залишаючи лише спиртовий чи незбалансований запах. Якщо аромат не розкривається з часом, це привід для сумнівів. А от стійкість аромату, як не дивно, хибний критерій оригінальності, оскільки вона залежить здебільшого від концентрації (парфумована вода та туалетна вода, що позначаються абревіатурами EDP та EDT відповідно, містять різний відсоток ароматичних олій), типу шкіри та гормонального фону.
  • Фізичні властивості рідини. Зверніть увагу, що в оригінальному ароматі рідина має бути чистою, прозорою і не містити осаду. Наявність будь-яких домішок — явна ознака, що це фейк.
  • Ціна — відповідник якості. Якщо ціна преміального продукту занадто низька, це прямий показник потенційного ризику. Адже дійсно якісний продукт потребує значних зусиль і капіталовкладень на своє виробництво.
  • Місце покупки. Варто забути про покупки зі стихійних лотків, з рук сумнівних продавців, які переконують, що “товар зі складу постачальника” — підробка майже гарантована. Найкращий захист і рішення – це покупка в авторизованих точках продажу, які можуть підтвердити офіційне походження товару.

Brocard пропонує клієнтам не лише перевіряти упаковку чи стікер, а робити головний фокус на місці покупки — вона має бути у авторизованого ритейлера. Адже сьогодні бути ним може лише той, хто виконав усю роботу із забезпеченням якості та прозорості поставок. Це і є головний «козир» Брокард у боротьбі з фальсифікатом – максимальна прозорість та відсутність компромісів стосовно якості й оригінальності. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *