Правила та основні нюанси вибору автомобільної гуми - ВІККА

Різні шини на автомобіль: все, що потрібно про це знати

Зміст

Вибір автошин – відповідальне завдання для кожного водія. Від них залежить, наскільки комфортним, а головне безпечним, буде керування машиною під час поїздки.

Багато водіїв цікавляться питанням, чи можна різну резину купити на передні та задні колеса? Однозначної відповіді немає, оскільки існує чимало факторів, які потрібно ретельно проаналізувати.

В яких ситуаціях доводиться встановлювати різні шини?

Сьогодні купити резину на авто – задоволення недешеве. Якщо пошкоджена шина відновленню вже не підлягає, хочеш – не хочеш, а доведеться міняти її. Ось тут водії часто стикаються із двома основними проблемами:

  • Не всі торгові точки продають шини диски поштучно. В Україні жодних обмежень у цьому плані не встановлює шинний центр Горошина.
  • Якщо ж навіть вдасться знайти одну покришку, рівень зносу протектора з трьома іншими скатами дуже сильно буде відрізнятися. Це позначиться вже на перших метрах дистанції. Компромісним варіантом є купівля пари однакових шин.

Є й третій нюанс – таку ж шину, яка потребує заміни, ще потрібно знайти. Як закон підлості, у конкретний момент потрібна модель відповідного розміру на ринку може бути відсутньою. Виходу немає і вибирати доводиться з того, що є в наявності. Виникає чергове питання – яке саме колесо «взути» у нову шину? Спробуймо з цим розібратися.

Як встановлювати різні покришки на авто

Перше правило – на передні та задні колеса необхідношини купити тих розмірів, які рекомендує автовиробник. Це забезпечить кращу стійкість та маневреність машини на трасі.

І ще кілька цінних порад:

  1. Бажано встановити на обидві осі покришки одного розміру. Якщо такої можливості немає, на задні колеса краще приглянути шини з ширшою біговою доріжкою. Така гума на передній осі знижує рівень керованості.
  2. Незалежно від сезонності шин, всі колеса автомобіля потрібно «взути» скатами з однаковими по дизайну протекторами. У випадку різнобою балансу на дорозі чекати не доводиться – кожен малюнок має свої особливості. Це негативно вплине на зчеплення, погіршиться керованість та інші важливі їздові параметри.
  3. Усі шини мають бути одного типу. Небажано встановлювати на одну вісь умовні позашляхові, на другу – шосейні моделі. Їхні характеристики кардинально відрізняються, від чого погіршується поведінка автомобіля на трасі.
  4. Важливо стежити за зношуванням покришок на всіх колесах. Часто саме через нерівномірне стирання протектора встановлюється різна гума. При схемі “нові скати на одній осі, старі – на іншій” варто готуватися до нестабільної поведінки машини. Особливо, це проявляється на мокрій дорозі влітку, або засніженій трасі взимку (не кажучи вже про слизькі ділянки). Зношування кожної покришки має бути приблизно однакового рівня.

Підсумок

Встановлення різних шин на автомобіль не забороняється, але такі дії потрібно проводити із суворим дотриманням деяких правил. Оптимальний варіант, щоб збігалися розмір, характеристики та тип усіх скатів. Тільки так можна досягти стабільності в управлінні, що автоматично підвищить безпеку водія та інших учасників дорожнього руху.

Для забезпечення зручної їзди щепотрібно купити диски. На літні шини краще вибирати литі ковпаки, які легші за вагою та симпатичніше виглядають на колесах. Сталеві диски не такі естетичні і набагато важчі, їхня головна перевага – гранична міцність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *