В автомобілі є технічні рідини, які потрібно регулярно міняти, а зливати їх просто на підлогу чи на землю заборонено. Коли йдеться про автосервіси, то вони повинні чітко дотримуватися вимог. Враховуючи кількість автомобілів, які регулярно проходять технічне обслуговування, у тому числі здійснюється заміна мастила або антифризу, необхідно потурбуватися про спеціальні піддони для зливу технічних рідин. Інтернет-магазин інструментів для СТО Force Auto готовий запропонувати зручні рішення.
Заміна технічних рідин: частота та нюанси
Ємність для зливу відпрацьованого мастила та антифризу, купити яку можна в цьому магазині: https://forceauto.com.ua/ua/instrument-dlya-tekhobsluzhivaniya/emkost-dlya-sliva-maslaantifriza/, використовується в процесі технічного обслуговування транспорту. Періодичність заміни системних рідин встановлюється регламентом для конкретної моделі. Зазвичай це 15 тис. км пробігу, але в Україні подекуди потрібно робити це через 10 тис. Крім того, на частоту заміни впливає тип мастила, яке використовується. Для синтетичних рідин така необхідність виникає вже через 5–7 тис. км.
Процедура заміни передбачає зливання наявної в системі технічної рідини. Перед цим необхідно прогріти двигун, але не перегрівати. Далі виймається пробка, яка розміщена в нижній частині картера, саме під неї встановлюється піддон, і мастило витікає. Зазвичай весь об’єм вдається злити за 5 хвилин. Лише після цього можна встановлювати пробку й заливати нову рідину.
Параметри вибору ємності для зливу відпрацьованого мастила та антифризу
При всій простоті пристосування його необхідно правильно вибирати. Щоб це зробити, орієнтуйтеся на наступні характеристики:
- матеріал виготовлення. Зазвичай запропоновані металеві та полімерні ємності. Останній варіант є оптимальним, оскільки він недорогий, легкий, не піддається впливу хімічних речовин, тому може використовуватись і для мастила, і для антифризу. Крім того, він надійний, адже виготовлений зі щільного полімеру;
- об’єм ємності. Вона повинна вміщати кількість мастила чи антифризу, яка передбачена для одного зливання, і мати при цьому запас, щоб резервуар можна було дістати без проливання;
- тип ємності. Бувають піддони, чаші, каністри;
- носик. Через нього відбувається переливання технічної рідини в накопичувач. При наявності носика це вдається зробити точно й уникнути забруднення ґрунту в місці таких робіт;
- висота бортиків. Вона повинна бути достатньою для того, щоб рідини не переливались, і не занадто високою, щоб вдалось зручно розмістити ємність між картером;
- розміри. Від них залежить не лише зручність використання, але й зберігання.
При всій простоті конструкції ємності для зливу технічної рідини – важливий «помічник» при технічному обслуговуванні транспортних засобів на автосервісах. Тому їх необхідно мати у своєму арсеналі в достатній кількості для швидкої та безпечної для екології заміни мастила та антифризу.