Новітні технології впливають на інтернет-маркетинг, постійно змінюють його. Нині в арбітраж трафіку активно впроваджують машинне навчання, також дедалі частіше використовують технології штучного інтелекту. Процес арбітражу передбачає купівлю трафіку для подальшого його перепродажу для отримання прибутку. Використовуючи МН і ШІ, веби можуть зробити цю роботу набагато ефективнішою.
Яким чином ці технології здатні впливати на арбітраж, яких переваг можуть домагатися арбітражники з їхньою допомогою?
Радимо прочитати статтю «Використання нейромереж для створення контенту» уAffCommunity
Основні принципи функціонування ШІ та МН
Щоб краще зрозуміти, яким чином ці технології можна використовувати в арбітражі, спочатку слід розібратися з їхніми основними принципами. Штучним інтелектом називається інноваційна система, що вміє виконувати різноманітні складні задачі, здійснення яких раніше було неможливим без людської участі: аналізувати дані, розпізнавати патерни, ухвалювати рішення тощо. Машинне навчання є одним із різновидів ШІ. Воно забезпечує «навчання» системи без її перепрограмування на основі певних даних. Система в цьому разі навчається шляхом аналізу величезної кількості різноманітної інформації, виявляючи закономірності, які вона згодом використовує для виконання різноманітних завдань і ухвалення рішень.
Для функціонування цих технологій мають бути доступними величезні бази даних, на основі яких згодом виконуватимуться прогнози, робитимуться розрахунки. Обсяг баз даних безпосередньо впливає на точність результатів. Чим він більший, тим одержувані результати точніші. Цей фактор дуже важливий для арбітражників. Під час РК генерується безліч інформації, пов’язаної з поведінкою користувачів, аналізуванням ефективності джерел трафіку, рекламних оголошень тощо. Тому використання можливостей ШІ та МН надає вебам неоціненну допомогу в їхній рутинній роботі.
Застосування інноваційних технологій у сфері арбітражу
Використовуючи в арбітражі новітні технології, арбітражники отримають можливість менше часу і сил витрачати на виконання повсякденних завдань, роблячи результати точнішими, підвищуючи швидкість їх отримання. Ці технології сьогодні активно використовуються в різних галузях.
Одна з найпопулярніших технологій є ChatGPT. Детально про нього можна прочитати тут.
Оптимізація РК
Арбітражникам завжди буває дуже складно вибрати оптимальну стратегію, щоб запустити РК. Робити це за допомогою штучного інтелекту набагато простіше. Він здатний виконувати аналіз величезних обсягів даних, виявляючи ті формати й оголошення, які є найбільш ефективними для певної ЦА. У такий спосіб він позбавляє вебів необхідності тестувати різні гіпотези, а одразу ж здійснювати запуск найефективніших рішень, забезпечуючи економію їхнього часу. Використання МН теж допомагає прогнозувати успішність рекламних оголошень шляхом аналізування минулих компаній і поведінки користувачів.
Аналіз поведінкових факторів
ШІ аналізує поведінку користувачів на різних стадіях воронки продажів, що дає змогу виявити джерела трафіку, які генерують найякісніших клієнтів. Він допомагає знайти зміни, необхідні для поліпшення конверсії. Для проведення такого аналізу потрібні солідні обсяги даних. Завдяки використанню інноваційних технологій, МН оперативно обробляє інформацію, створюючи оптимальні умови для роботи арбітражників.
Автоматизація ставок
Функція автоматизації ставок і управління ними підтримується багатьма сучасними рекламними платформами. Під час цієї роботи використовуються алгоритми МН, які весь час удосконалюються. Вони виконують аналіз результатів РК, самі змінюють ставку, аналізуючи ефективність певного розміщення. Це робить рекламу доступнішою для арбітражників, підвищує ефективність розподілу бюджету між різними джерелами трафіку.
Сегментація аудиторії, таргетинг
Використання цих технологій сприяє істотному поліпшенню сегментування аудиторії, оптимізації процесів таргетингу. Аудиторії тепер можна налаштовувати не вручну, а за допомогою інноваційних технологій, що аналізують дані демографічного характеру, призначені для користувача інтереси, їхню поведінку. Крім підвищення точності таргетингу, це дає можливість не переплачувати за нерелевантні покази і кліки.
Аналіз дій конкурентів
Збираючи відомості про РК конкурентів в автоматичному режимі, ці алгоритми проводять аналіз їхніх креативів, стратегій, джерел трафіку. Все це дає можливість отримати уявлення про актуальні ринкові тренди, розробити свої кампанії, здатні стати більш успішними.
Плюси використання арбітражі трафіку
Застосування МН і ШІ в арбітражі дає змогу отримати велику кількість переваг, що підвищують прибутковість і ефективність роботи арбітражника.
Економія часу
За допомогою цих технологій автоматизують рутинні завдання. Арбітражники позбавляються необхідності вручну проводити аналіз результатів РК, визначати найвигідніші стратегії. Усім цим займається штучний інтелект, звільняючи час арбітражників для вирішення більш важливих і складних завдань.